Nu mă complimenta cu sintagme de doi lei

Fotografia postată de Ralucica Andreea.



Nu mă complimenta cu sintagme de doi lei. Mai bine taci, decât să te faci de rahat. În ultima perioadă primesc tot felul de complimente, așa le categorisesc ei pe care le șterg și blochez personajele în speță. Unele personaje din mediul online, sub aburii licorilor bahice transmit tot felul de mesaje pe rețelele de socializare. Ideea este că ei nu înțeleg faptul că toate postările mele sunt despre mine și despre pasiunile mele pe care le materializez constant.



Orice personaj cu sau fără discernământ care încearcă să îmi transmită mesaje care nu sunt despre povestea mea le șterg automat. Discutam la un moment dat cu bloggeri despre acest subiect, că este important să păstrezi aceste mesaje ca să pară real tot ceea ce postez. Unii bloggeri motivează că orice fel de compliment sau comentariu gratuit trebuie păstrat ca orice om e liber să scrie ce dorește, doar trăim într-o democrație. Sunt de acord cu această sintagmă, orice om poate să dezvolte orice idee fără conținut, dar musai pe paginile personale de socializare, nu pe a mea. Pentru că a mea este despre mine și despre universul meu de cunoaștere.

Astfel, nu mă încântă complimentele de genul pe care le primesc, nu mă înfurie, pur și simplu mă lasă rece, după o experiență în call center. În general, șterg comentariile:
  • legate de organele genitale, chiar dacă mă faci prințesă sau orice altceva
  • legate de postările mele, dacă nu argumentezi
  • legate de cum bați câmpii cu grație
  • în care nu există nici măcar o asociere între ceea ce ai scris și ceea ce reprezintă postarea, trebuie să existe o legătură între semnificant și semnificat
  • răutăcioase și gratuite
  • în care mă descrii în cel mai ironic mod posibil
  • în care mă cunoști tu, știi prea bine că nu e așa, puțin oameni îmi cunosc trăirile, mulți spun că sunt misterioasă
  • în care îmi spui de ce mă laud, până la urmă despre asta este vorba, orice postezi pe rețelele de socializare îți asumi, te lauzi și te reprezintă în mare parte
  • în care mă întrebi despre pariurile pe care le pui cu prietenii despre înălțimea mea
  • în care dai de pământ cu tot ceea ce scriu eu, citind doar titlul
  • în care vrei să cauți metafore de doi lei despre frumusețea mea
  • în care confunzi colaborarea noastră cu iubirea, relația strict profesională, rămâne așa. Iubirea e cu totul altceva.
  • în care ironizezi voluntariatul
  • în care scrii mai mult, decât gândești. Ordinea e inversă întâi gândești apoi scrii.
  • în care ironizezi oamenii care au studii universitare la activ, pentru că știi tu că au reușit alții fără atâția ani petrecuți în facultate. Îți zic un secret, acei oameni de care știi tu, au reușit DOAR FĂCÂND COMPROMISURI MULTE și pupând în fund, respectiv călcând pe cadavre. Dacă vrei și tu să faci asta ești liber să o faci.
Lista poate continua, dar am scris cele mai actuale categorii de comentarii. Fiecare om e liber să scrie ce dorește pe rețelele de socializare, dar să o facă pe contul lui. Eu cred că tot ceea ce mă definește pe mine ca om este mult mai important, decât ceea ce gândesc ceilalți despre mine. Părerea oamenilor este muabilă. Azi te plac, te apreciază, iar mâine aruncă cu vorbe rele și uneori grele. Nu încerc să mă schimb pentru a demonstra cuiva ceva. Îmi place foarte mult ce fac, studiile universitare pe care le urmez, timpul petrecut pe blog și activitățile de voluntariat în care sunt implicată, deoarece mă ajută să mă descopăr constant. Așa că nu mă complimenta cu sintagme de doi lei indiferent care este nivelul tău de pregătire, nu mă cunoști, nu încerca să atingi stelele privind praful. Nu mă impresionează, dar nici nu mă dezarmează aberațiile pe care le scrii, din contră le iau în calcul pe cele care sunt despre povestea mea, în care oamenii încearcă să mă descopere, să mă cunoască, să analizeze ceea ce scriu eu, dar cel mai important să gândească. Păstrează aceste comentarii pentru cei care înțeleg acest gen de comentarii, eu nu fac parte din această categorie.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram