Seychelles este o altă călătorie pentru terapia sufletului



Seychelles este o altă călătorie pentru terapia sufletului. Una dintre cele mai inedite vacanțe speciale este cea din Seychelles prin locurile sălbatice, naturale cu tot soiul de animale exotice la fiecare pas. O perioadă de repaus de care avem așa de multă nevoie, mai ales atunci când trecem prin perioade care ne consumă, din punct de vedere fizic, dar și mental. Cred că o astfel de experiență este propice pentru a ne distinde, a ne relaxa și a trăi fiecare moment de liniște. Ador vacanțele, deoarece prin intermediul lor îmi găsesc clipele în care am timp să citesc, să visez și să mă bucur.
Vreau să savurez fructele exotice și să beau suc dintr-un fruct. Să nu fie cocos, deoarece are un gust foarte intens care nu este pe placul meu. Sper să fie la fel de gustos cum pare. În Seychelles limba engleză este una cunoscută și cred că nu o să fie o astfel de barieră lingvistică. Se acceptă și plata în euro. Deci, pot să îmi achiziționez tot felul de produse specifice, dar și cadouri pentru cei de acasă.
Abia aștept să mă plimb pe nisipurile fine și să privesc la nuanța apei. Un turcoaz care te îndeamnă la visare, dar și la energiile negative ce sunt eliberate. Starea de bine cu siguranță se va instala, iar aceste momente mă vor îndemna să meditez la planurile mele de viitor și la proiectele frumoase.


În această destinație, am de bifat și obiectivele turistice: din Mahe, acolo unde se află Anse Major cea mai fină plajă, dar și să vizitez Aldabra, insula virgină a țestoaselor uriașe, respectiv Parcul Național Valee de Mai. În fiecare loc îmi doresc să imortalizez emoțiile de atunci. Cred că fotografiile fură trăirile unui om într-un timp ce nu poate fi uitat niciodată.

Fotografia postată de Vacante Speciale - Travel and Work&Travel Agency.

Îmi doresc să găsesc motivația și să îmi găsesc armonia de care am nevoie. Să mă joc cu animalele, să mă bucur de răsăritul de soare, de zilele când uit de stresul de aici, de presiunea oamenilor din jurul meu. Să îmi încarc bateriile de tot binele ce mă înconjoară, de toate lucrurile simple, dar care ne fac atât de fericiți. De bucuria de a observa lumea, fără să fim în goana de a ajunge acasă, după orele lucrate.
 

Seychelles este o terapie pentru a atrage gândurile pozitive, care să ne ajute să ne îndeplinim visele. Unul din aceste vise este să ajung în această destinație exotică și să citesc o carte, să particip la petrecerile locale, să cunosc oameni noi, să mănânc preparatele locale. Să fie o expresie a libertății și a bucuriei.

Destinații speciale menite să ne determine să ieșim din zona noastră de confort. O destinație care o să mă ajute să îmi regăsesc latura artistică, să descopăr lucrările de la George Camille Art Gallery, Institutul Kreole(pentru a mă familiariza cu limba). Să calc pentru prima dată în Templu Hindu, să îmi dau seama ce energie transmite și ce se regăsește în interior.
Seychelles este o altă destinație ce merită să fie bifată în următoarea perioadă, din prisma artei, pentru a mă delecta cu lucrările artiștilor, operele de artă, dar și pentru a căpăta o nouă experiență personală. Muza se află în orice loc care ne stârnește interesul pentru ea și pentru a contura imaginea ei.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram