Promovez universul meu de cunoaștere


Promovez universul meu de cunoaștere reprezentat de bagajul meu de informații. Scriu ceea ce gândesc prin propriul meu filtru și promovez doar ceea ce îmi creează interes. Povestea are legătură cu o discuție avută cu o jurnalistă care era profund nemulțumită de faptul că eu scriam despre condimentele utilizate. Susținând că este ceva extrem de grav ceea ce fac eu, deoarece aceste condimente însemnau cancer curat. Urmăresc activitatea dumneaei și am descoperit că în perioada respectivă, susținea cartea unui medic despre cum să prepari mâncarea într-un mod care să nu fie dăunător corpului. Sigur că, urmărind postările ei cu diferite preparate se putea observa condimentele de pe pulpițe(probabil sponsorizate), dar și de pe alte preparate cum ar fi tocănița. Am încercat să o dezarmez pe doamna în speța, care voia să-și facă publicitate prin negativizarea a ceea ce promovam eu. Știți foarte bine că scandalul prinde mai bine ca orice. Problema era că eu nu sunt dornică de o astfel de afirmare, dacă se poate spune așa. 

Îmi doresc ca oamenii ca oamenii că mă perceapă așa cum sunt eu în realitate, prin ceea ce scriu. Poveștile pe care le redau constant, situațiile limită, dar și evenimentele ce merită să fie distribuite. Astfel, m-am gândit că ar fi important ca orice personaj care îmi citește articolele să înțeleagă că tot ceea ce promovez eu este cu și despre mine. Despre pasiunile mele și despre ce cred eu despre lumea asta mare. Nu mă deranjează comentariile răutăcioase, am primit în număr de două(unul de la această jurnalistă pe pagina de facebook a blogului, iar al doilea pe blog de la o ”duamnă” cunoscătoare de limba și literatura română cu zeci de greșeli în doar câteva articole la activ). Am lucrat într-o multinațională și sunt obișnuită cu tot felul de comentarii răutăcioase, devenind destul de detașată de ele. Cred că dacă ai ceva de spus o poți face pe propria pagină, asta ca să te poți exprima liber și să îi promovezi pe cei pe care îi critici.

Sper că aceste informații să vă fie utile pe viitor atunci când îmi citiți articolele constant:
  • hate-ul nu îl admit pe pagina mea, deoarece mă adresez unui public decent și matur(peste 18 ani arătau statisticile), cred eu
  • civilizat îmi place să le răspund oamenilor radical, ca să înțeleagă mesajul transmis într-un mod diplomat
  • scandalul nu are legătură cu mine, cu viața mea sau cu promovarea mea din online, așa că nu are rost să te agiți inutil
În același timp, cred că este util ca toți cei care mă citesc sau mă urmăresc faptul că în articolele scrise pe blog veți descoperi idei interesante despre:
  • evenimente, deoarece în culise se petrec cele mai inedite lucruri ce merită povestite
  • campaniile care au un rol educativ și abordează un anumit subiect
  • brandurile care au lansat produse noi sau tot ceea ce mai testez eu, cred că este util pentru ceilalți, așa cum se întâmpla în copilărie
  • bloggerii sau blogurile ce merită descoperite
  • competițiile blogosferice la care mai particip
  • cursurile pe care le urmez
Vă mulțumesc pentru că mă urmăriți și citiți! Deși, nu sunt eu foarte vocală mă relaxează foarte tare să scriu articole și să împărtășesc cu voi momente cu și despre mine.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram