1 deceniu de când sunt prezentate cele mai interesante proiecte din social media în cadrul Conferinței Webstock


1 deceniu de când sunt prezentate cele mai interesante proiecte din social media în cadrul Conferinței Webstock și al patrulea an de când particip în calitate de blogger acreditat. Conferința are loc în data de 5 octombrie, în intervalul 9-22.30, în aceeași locație la JW Marriott din București.

Conferința Webstock analizează diferite proiecte sau chiar oamenii vocali din social media care au schimbat mentalitățile prin spargerea barierelor. De la bariera discreției pe care o poartă haina polițistului, dar care uneori atinge penibilul situației și aici mă refer la celebrul polițist Godină, la puterea de a crea o afacere în domeniul agricol prin construirea unei sere în propria curte.

Am participat la trei ediții și am scris despre acest eveniment:
  1. în 2015 referitor la alegerea personalității anului, despre faptul că Presa în Blugi s-a înscris cu un proiect, despre nominalizarea lui Cinemil, despre Erwin Albu țăranul urban care a devenit antreprenor, dar și despre avalanșa de proiecte noi,
  2. în 2016 despre faptul că eram blogger acreditat la Webstock 2016 și  despre avalanșa de povești motivaționale,
  3. în 2017 despre locul în care se întâlnesc titanii din online

În cele trei ediții(2015, 2016, 2017) în care am participat în calitate de blogger acreditat am rămas cu următoarele informații:
  • începutul unui proiect în care ne implicăm fie de blogging, vlogging și ulterior în diverse campanii ne ajută să ne descoperim
  • punerea în practică a ideilor, deoarece este important să materializăm visele pe care le avem prin pașii mici pe care îi facem zi de zi
  • dezarmarea de către cei apropiați este primul obstacol pe care îl întâlnim, iar indiferent dacă nu suntem susținuți, dacă eu cred în ideea mea și în intuiția mea asta o să mă ajute să dezvolt cele mai frumoase proiecte
  • povestea din spatele unui vis, spun asta deoarece fiecare om are o poveste care ne marchează și ne ajută să ne materializăm visul, așa cum povestea Paula Herlo despre ceea ce îi spunea bunica ei că o să devină o artistă
  • locul de muncă temporar, meseria pe care o avem nu ne dictează viața,  până ajungem să ne materializăm visul pe care îl avem, așa cum fotograful Sorin Onișor a povestit faptul că de la profesor de istorie la fotograf nu a fost cale lungă
  • promovarea pe rețelele de socializare, faptul că o postare care are un conținut poate să atragă un număr mai mare de vizualizări și de interacțiuni
  • nișele care atrag interes, dar și cel mai mare număr de vizualizări și aici ne referim la IT, fashion sau beauty, sport
  • exercițiul constant sau repetiția este mama învățăturii, mă refer la faptul că este important să ne redescoperim prin muncă
Cred că acesta este bagajul informațional și ideile care mi-au rămas întipărite în minte când mă gândesc la Conferința Webstock. Conferința Webstock readuce anual în prim plan proiectele din online care au adus un plus valoare și care au schimbat percepția despre un anumit brand. Influencerii contribuind la promovarea campaniilor inițiate de către agențiile de publicitate. 

De vrei să participi sau ești pasionat de online, de o experiență interesantă în care vei afla poveștile influencerilor, dar și sfaturile utile de promovare, te invit la ediția specială de 10 ani. Te poți înscrie pe site în secțiunea de Participanți. Dacă nu o să reușești să ajungi pe 5 octombrie și vrei să fii la curent cu proiectele din online, poți urmări pagina de facebook, evenimentul de pe facebook, pagina de twitter, dar și contul de instagram unde vor fi postate cele mai interesante, inspiraționale și motivaționale momemente imortalizate.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram