Dăruiesc din Chicul meu de succes



Dăruiesc din Chicul meu de succes și altor domnișoare, respectiv doamne. Cortina se lasă în jos, jocul scenic expiră în câteva momente, iar viața prinde contur atunci când ne împărțim între familie, carieră și prieteni. Mereu am fost într-o competiție cu mine, pentru a mă perfecționa și a evolua. Nu am încercat să fiu mai bună, să epatez prin ținute excentrice sau să fac concurență cu o altă colegă.

Simplitatea  mă reprezintă la orice pas. Naturalețea se împletește cu simplitatea pentru a reda chipul meu copilăros. Fiecare reprezentată a sexului frumos are un stil personal, ce se reflectă în atitudine, în înfățișare și  în vestimentație. Ne îmbrăcăm așa cum simțim, cu nuanțe care ne plac, vorba aceea hainele ne aleg pe noi. Întâmplător alergăm prin magazine și alegem acel model de rochiță.

Dornice de a prelua frâiele unei societăți, de a conduce idei, oameni și proiecte ne agrenăm în tot felul de activități pentru a învăța. Femeile se emancipează în materie de business și află cum pot ajunge să conducă de la mentorii de la Chic, poate cu această ocazie las emoțiile li temerile la o parte pentru a-mi face curajul de a începe o afacere. Chic Elite este o comunitate, unde poți învăța din experiențele unor femei de succes, dar și poți contribui la sprijinirea unor proiecte.


Ne găsim mentori din școala gimnazială, atunci când un profesor se remarcă prin cuvintele ales și prin sfaturi utile pentru învățăcei. Pot spune că în toate etapele, am avut un mentor care m-a susținut să particip la concursuri, să capăt experiențe noi între ale muzicii și între ale actoriei.

Prioritățile s-au schimbat, la fel pot spune și despre mentori, alți oameni și-au luat rolul în serios. Poate datorită lor azi numai aveam atât de multă încredere, numai învățat și tratam lucrurile superficial. Asta s-ar fi întâmplat, dacă nu era cineva care să-mi spună că nu e bine ceea ce fac, că drumul pe care pășesc nu este cel corect. 

Chic Elite este platforma unde mentori doresc să-mi împărtășească din experiența lor, atât online cât și online. Chic încurajează modele în viața, așa cum sunt părinții mei pentru mine, care, deși, nu sunt în totalitate de acord cu toate acțiunile mele, mă încurajează să fac ceea ce-mi place și stau cu sufletul la gură,  atunci când sunt plecată la evenimente.

La Chic femeile discutăm despre puterea femeilor, despre decizii și cum am putea schimba percepția sexului slab, în domeniile în care bărbații se impun. O lume construită în jurul femei, subiectul principal este cum am putea evolua împreună. Chic Elite este o comunitate  feminină, unde pot să dăruiesc din chicul meu de succes sau o să-mi materializez pasiunea mea pentru coafuri.

În spatele Chic Elite se află creatoarea de modă Eli Lăsleanu, un nume important în industria modei. Casa de modă ELLIS este un punct de reper pentru tinerii care vor să îmbrățișeze această carieră. Eli s-a impus pe piață printr-o manieră elegantă și grațioasă, asemenea unei balerine care-i atrage pe trecători în mirajul hainelor frumoase, cu o croială interesantă. Eli Lăsneanu este o emblemă a aristocrației moderne, care durează de peste 24 de ani. 



Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015 și este un nou orizont pentru mine. Atât cât timpul îmi va permite voi sărui din Chicul meu de succes și voi contribui în mare parte la evoluția mea, pentru ca ziua de azi să fie mai bună decât cea de ieri.




0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram