Toni și Toni JR. se întoarce la gustul original al brânzei




Toni și Toni JR. se întoarce la gustul original al brânzei, după o lungă călătorie în bucătăriile internaționale. Toni și Toni Jr. au plecat în căutarea unui gust unic al brânzei, iar combinând mai multe rețete au ajuns la gustul original al brânzei. Mireasma brânzei i-a îndemnat atât pe meseni, cât și pe oaspeți să savureze fiecare bucată.

O, Toni, Kalimera
Fan brânză din România
Venit-ai de departe și drumul a fost lung,
Să guști, roadele noastre
Și nu-s doar roșii stropi, ci-o grădină
Plină cu legume, în loc de nuc

Merinde, dar și măslini avem în curtea noastră
Ți-am pregătit, de aseară brânză cea mai pufoasă
Făcută de Ismena, fiica mea cea mare
Care-i bucătăreasă peste hotare.

Toni se perindă, prin bucătării diverse
Preparate tot mai delicioase
Dar, lipsea acel ceva, la preparatele din alte colțuri ale lumii
Să fie mai gustoasă, sau nu e sățioasă.

Întorcându-se acasă, se gândi că
O brânză nu este bună,
Dacă nu este fondue,
O brânză, nu este sănătoasă
Dacă nu este verde ca Schabziger
O brânză, nu poate fi mâncată cu tochitură
Dacă nu este cașcaval
Dar cel mai esențial, Toni Jr.
O brânză delicioasă este una pufoasă, îi spuse tatăl lui, Toni.

Toni Jr, mi-e drag tată de-al meu meleag
Unde zi de zi rodnicesc, pământul
Dar mai cu seamă, mi-e drag 
De mioarele mele, care-mi fac câte un rond auriu
Delicios sau străveziu.

De aici, tată-ți zic
Că brânza mea, intră azi iară
În magazinele din țară
Ca adulții și piticii să mănânce,
Brânză fină, fabricată într-o odaie
Unde Toni cel mare și cel mic, savurează din burduf.

Lume, lume și iar lume
Toni mic și cel mai mare,
Lansează întâia oară
Brânză cea mai bunăoară pentru familii burtoase
Fericite și frumoase, dar și pentru cei mai zvelți
Ca să unge pe-o felie, brânza pe o melodia
Să-ți arât cum se prezintă
Brânza, fără chimicale
Doar cu gustul de la mare,
De la munte și câmpie 
Unde doamnele  să vie
Dar, și domni-s răsfățați
Cu gustul din farfurie și cu brânză de omenie



Articolul a fost scris atât pentru SuperBlog 2015, cât și pentru fanii brânzeturilor delicioase și pufoase. Aventura lui Toni și al lui Toni Jr. pe tărâm grecesc, acolo unde brânza este gustată împreună cu măsline. Dar, pentru Toni și fiul său, tot mai bun este gustul original, sau mai bine zis românesc al brânzei de pe meleagurile noastre.

2 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram