#Jurnaldecalatorie


VacanteSpeciale_NewYork1



La un moment dat, în viața avem ocazia să ajungem acolo unde ne dorim și să atingem ceea ce doar visam. Se spune că, atragem atât lucrurile bune, cât și cele  mai neplăcute fiind ghidați de propriul gând, propriul visăm. Mânați de destin ne propunem să realizăm proiectele la care am lucrat, atât de pătimaș, să călătorim, să visăm, să ne detașăm, să sperăm în fiecare zi la o viață mai bună, să încercăm să ne perfecționăm.

Pasionată de călătorii, de povești și de locuri noi, vreau să ajung pe plai franțuzesc, dar și pe plai american. Pasiunea pentru Franța, este înrădăcinată din generală, atunci când în clasa a 3-a, învățătoarea ne iniția în tainele acestei limbi. În generală, m-am implicat activ în diverse activități francofonice, am cântat în corul școlii, am fost la spectacole, am înregistrat un CD cu melodii în limba franceză. Atunci mi-am făcut și o prietenă, pe nume Kelly,  originară din Franța, din clasa a 3-a ne împărtășim experiențele, râdem, ne urăm la mulți ani și poate cine știe reușim să ne cunoaștem. Astfel, voi opta pentru un circuit turistic și după profit de ocazie să rămân la ea câteva zile. 



Acel moment, care este doar al tău, sau mai bine spus al meu, este legat de călătorii, vise și de împliniri. Îmi doresc, să ajung să vizitez SUA, să mănânc din preparatele lor, să trăiesc visul american și să mă bucur de o ședere temporară pe acel plai. Contextul este deja creat și mă gândesc ca în viitorul apropiat, să mă înscriu în programul Work&Travel. Am auzit multe păreri pro și contra de la colegele mele mai curajoase, care au plecat în vara acestui an cu programul Work&Travel, vizitând South Carolina, Virgina, Chicago.



În prima lună te acomodezi, încerci să te integrezi și să relaționezi. Prima luna este mai dificilă atât fizic, cât și emoțional. Te vei obișnui cu diferența de temperatură, cu fusul orar, cu mâncarea, cu oamenii. Așa cum fiecare început este o etapă  dificilă, dar necesară pentru a cunoaște culturii și povești de viață. Din fiecare lecție avem multe de învățat, dar să luăm cu noi și amintiri frumoase, întâmplări fericite, vise, idei și planuri de aplicat. În America, multe practici sunt diferite, indiferent de locul în care vrei să lucrezi, de aceea poți să optezi pentru un anumit post , iar în funcție de acest job vei lucra în New York, Las Vegas, Niagara și Los Angeles.


                                                  VacanteSpeciale.ro-New-York-City


A doua luna, începi să prinzi curaj, ai prieteni și cunoști împrejurimile. Începi să accepți, că ești departe de casă și că trebuie să te descurci pe cont propriu.  Atunci începi să realizezi faptul că Work&Travel este un program în care poți să combini utilul cu plăcutul, să vizitezi și să muncești. În timpul liber, după ce ai strâns banii necesari te poți duce la o agenție de turism pentru a face o excursie în alt stat, unde râvnești de mult timp să ajungi. În a doua luna aș vrea să vizitez New Yorkul, să mă plimb printre zgârie nori, să ajung în Times Square și să mă delectez cu panouri publicitare, pentru a face diferența între cele americane versus cele românești(să le analizez în funcție de la simboluri, prin teorii, să-mi dau seama de ce au optat pentru o anumită nuanță) care sunt mai pregnante în această cultură. Deși, știm cu toții faptul că în America industria publicitară este mult mai dezvoltată, iar brandurile competitive au dreptul să se compare(la noi este folosită sintagma ”brandul x este comparat cu un produs obișnuit”).

                                        
                                   

În a treia lună aș vizita Las Vegas și Los Angeles, m-aș distra cu prietenii noi pe care i-am cunoscut. Aș  merge în diferite pub-uri, la evenimente și mi-aș cumpăra câteva hăinuțe, căni pentru a-mi aduce aminte cum savuram cafeaua americanilor, mici atenții pentru cei dragi și dulciuri.




                                                VacanteSpeciale.ro1


Au trecut trei luni și a început să-mi placă, mi-am făcut prieteni, am învățat foarte multe și acum trebuie să-mi fac bagajul. Dar, înainte să-mi închei expediția, merg și la Cascada Niagara, pentru a bifa ultima destinație, pe care nu o pot rata. Cu pași repezi, se apropie acea zi în care trebuie să-mi încarc bagajul cu trăiri, experiențe și multe lucruri noi. Nu am uitat și de cadourile celor dragi, că doar vin din America și trebuie să am desaga plină.

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2015.   

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram