3 minute-s suficiente, pentru epilări eficiente

depilatoare

Viața mea este un haos plăcut, mereu pe drumuri și cu evenimente inopinante, ce se desfășoară între pauzele de la facultate. Cu o viața așa de agitată, mai trebuie să ne hidratăm pielea, să mâncăm sănătos și să ne îngrijim într-un timp foarte scurt. Timpul este prețios și nu putem să ratăm, oportunitățile și ușile care de deschid după multe ore de muncă.

Câteva minute și trebuie să ajung la un eveniment important de beauty, farmecul acestuia este un speaker interesant, care a făcut performanță în acest domeniu. Repezită ca de obicei, am zis să-mi aleg hainele potrivite, pentru a mă simți confortabil, mai ales că s-a anunțat căldură și o vreme frumoasă, senină. 

Mi-am adus aminte că o prietenă folosea o cremă depilatoare, iar în câteva minute se îndepărtau firele buclucașe. Mă gândesc că dacă o să țin foarte mult masca, mă trezesc cu iritații pe picioare și zău, asta îmi mai lipsește acum. Fug repede la magazin, o bătrână își povestea amarurile ei, că ”dom'le a avut un bărbat bun, dar tare o mai bătea”, trăise bine ”dar tare greu îi
era să-și crească copii”, ”îi era drag de ei ș-ar fi făcut școală” dar nu avea cu ce 
să-i țină. Timpul trece, nervii mei atingeau cea mai înaltă cotă, iar doamna își 
continua istorisile. 

Ca să-i stric Feng Shui..pe al meu îl stricase deja...
-Nu vă supărați, vreau și eu să cumpăr o cremă depilatoare.
Bătrâna nevorbită tot povestea de nu se mai oprea, până când o opresc cu un:
”-Sigur, dacă se poate să comand.”
-Auzi, duduiweee...dar, cremele astea la ce folosesc
-Te uiți după ele, parcă ar fi F(A)ErmecAte.
-Că la vârsta mea, nu-mi permit să mă dau cu o vaselină, dar mite să-mi cumpăr delp...cum oi fi zic acolo
-Cremă depilatoară doamnă și mă cam grăbesc să ajung la un eveniment.
-Dumneata, te grăbești și-ți cumperi ”depilo..” dar mergi acolo să te epilezi hââm
-Asta o folosesc acasă doamnă, în 3 minute și scap de părul nedorit
-Am și eu o întrebare, mi-e rușine, la vârsta mea..Și scap de părul de peste tot știți și dumneavoastră..
-Acuma îl folosesc și eu, auzisem de la o prietenă. Dacă, dă rezultate bune, mai cumpăr din aceeași gamă.
-Doamnă, da mai treceți pe aici?.... ca să-mi povestiți cum este cu vaselina asta
Fug repede acasă, îmi pun crema pe picioare, las să acționeze 3 minute, mă clătesc repede cu apă din abundență. Îmi aplic cremă(nu folosiți uleiuri, deoarece firul de păr crește mai repede) hidratată, mă dau cu spray de corp pentru a se menține mirosul proaspăt al florilor. Mă îmbrac și mă pregătesc pentru a ajunge la eveniment. Cu o piele hidratată și catifelată, m-am simțit în largul meu, am fost atentă la discursul speakerului preferat, mi-am luat notițe, am făcut poze și am zâmbit toată  ziua.
-După câteva zile, merg la același market să-mi cumpăr pâine(mereu o cumpăr proaspătă) și de alte alimente pentru a face mâncare și o prăjitură. Îmi iau plasa și mă-ndrept spre casă. În urma mea aud ”duduuieee, mă auzi maică?”
-Când mă întorc, zăresc chipul doamnei de acum câteva zile, uitasem de frământările ei și de curiozitatea de a știi cum funcționează produsul Fermecat.
- Doamnă, să știți că eu sunt mulțumită și o să mai cumpăr tot din aceeași gamă.
-Credeți că este bun pentru o senioară de vârsta mea.
-Doamnă, îl folosiți și vedeți dacă este bun pentru pielea dumneavoastră.
-Vă dați cu crema, stați cu ea 3 minute pe ceas și după clătiți cu multă apă.
-Ehh... asta-i bună, am trăit să o văd și pe asta.
-Domnița mea, să știți că așa am să fac..
-Maică, să nu uit, cum ai zis că se numește, scrie pe foaia asta că uit, Maică, că tare bătrână mai sunt
-Farmec-Cremă depilatoare 
-Sunteți sensibilă? Ca să notez aici, crema care să nu vă irite
-Da, maică sunt tare sensibilă, de când a murit omul eu
-Îmi pare rău....La piele mă refer doamnă
-DA da DA... Sigur că da
-Bine atunci, cumpărați o Cremă depilatoare pentru piele sensibilă
-Să trăiești Maică, ”sărut mâinuțâli, sănătate și să ne vedem cu bine.
-Sărut mâna, să vă fie de folos, o zi frumoasă și relaxantă în continuare. Să nu uitați cum să folosiți crema.
Și acum vă spun pe bune, 3 minute-s eficiente pentru epilări eficiente. Încearcă și tu.
Acest  articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016
Tu ce părere ai despre cremele depilatoare? Cât de eficient sunt?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram