Ads 468x60px

marți, 29 martie 2016

Ingredientele esențiale pentru organizarea unui eveniment de succes


Organizarea de evenimente este o practică pe cât de des întâlnită, pe atât de importantă în mediul de afaceri. Un eveniment de succes poate genera creșterea notorietății, atragerea de noi parteneri și extinderea unui business. Desigur, că ne dorim să organizăm evenimente GOLDEN care merită povestite. Cum laleaua transmite un mesaj de iubire, având acea frumusețe trecătoare, așa cum este un eveniment efemer, dar în același timp reușește să transmită o emoție, o atitudine sau un mesaj.

Îmi plac evenimentele, organizate în detaliu, de la program, discursuri la locație. Afaceriști sau mai bine spus antreprenorii, așteaptă pauza  pentru networking, oratorii interesanți care povestesc atât din punct de vedere tehnic, cât și practic idei despre evoluția unui brand. Cireașa de pe tort este reprezentată de glumele care au rolul de a detensiona atmosfera, dar și cum a reușit să treacă peste obstacole, peste crizele de imagine și să s-și extindă afacerea. Un organizator bun este și un psiholog care reușește să mobilizeze pe toată echipa din organizare și pe spekeri. Acestea sunt ingredientele speciale pe care ar trebui să le aibă un organizator, dar mai bine să le vedem și pașii care duc la un eveniment de succes, de povestit și de văzut.
                                             cupola
                                     
Conceptul evenimentului. În primul rând atunci când organizăm un eveniment, ne gândim care este publicul țintă, ce dorim să promovăm și pe cine. După ce am întocmit o listă cu mixul de marketing pe care vrem să-l evidențiem, începem să ne gândim la un slogan și la un mesaj interesant, care să-i determine pe antreprenori să ajungă la eveniment. Fie că vorbim de un eveniment corporate, intern care ajută la motivarea angajaților sau cele externe destinate mediului de afaceri. 
                                      imagepanorama_1_0 

Planificarea. Un program în care sunt inscluse deadline-uri sunt utile pentru a promova evenimentul din timp, a găsi o locație disponibilă și pentru a propune un interval în care să vorbească speakeri din mediul de afaceri. În general, cele mai multe evenimente sunt în București, deoarece antreprenorii din mai multe domenii de activitate sunt mai disponibili, pot ajunge în timp util la eveniment. Dată la care este organizată conferința este și în avantajul celor care sunt mai mereu ocupați. Un centru de conferințe elegant  cu spații suficiente, pentru așezarea bannerului,  roll-upului sau pentru amenajarea unei scene  este Hotelul Golden Times Tulip din sectorul 3, București. Pot fi puse scaune, o masă pentru protocolul format din apă și cafea.

                                          imageronda_1_0

Implementarea. Întâmpinarea invitațiilor și înscrierea acestora pentru a lua kitul de participare. Amenajarea sălilor pentru sesiunile ce vor avea loc și a locurilor pentru networking. Lumina naturală a sălilor de la Golden Tulip Times și dotarea cu wireless, pentru a putea expune un livestream în online, ca să se uite și cei care nu au  putut ajunge la eveniment. Livestreamul ajută la promovarea evenimentului și la motivarea altor antreprenori pentru a reveni, într-o altă ediție. 

                                                     intrare

Evaluarea. Feedbackul din partea speakerilor și a clienților este relevantă și de luat în calcul. Ascultând părerea celor din jurul unui eveniment, putem evolua și organiza evenimente care să se ridice la nivelul așteptărilor. O analiză SWOT ne ajută să vedem care este poziția noastră și implicit a sponsorilor pe piață.

Acestea sunt ingredientele speciale pentru organizarea unui eveniment din București care poate deveni unul cu tradiție. Timpul prețios al conferințelor este valorificat în funcție de concept, proiectele prezentate, locația aleasă și amenajarea spațiului.


Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016

Tu ce părere ai despre evenimentele organizate la Hotelul Golden Tulip Times din București? Tu ce ingrediente esențiale folosești pentru organizarea unui eveniment de succes?                           

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Followers

Follow by Email

Trafic ZeList

Traffic blog

Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net

Public Domain

Public Domain Mark
This work (Blogger, by Raluca Andreea) is free of known copyright restrictions.

 
Blogger Templates