Cum să-ți schimbi tema de pe blog gratuit?



Anul 2018 a adus haine noi, pentru blogul meu și am constatat că și anul acesta o să aibă loc schimbări sper eu în bine pentru mine. Dacă imediat se împlinesc 4 ani de zile de când îmi petrec timpul liber pe blog, am zis că e musai să scriu mai des. Am zis să vă ofer o informație legată de site-ul unde se pot descărca teme gratuit pentru site-ul sau blogul personal.

Gooyaabitemplates oferă gratuit teme pentru blog, acestea pot fi descărcate și personalizate în funcție de cum vă doriți, ca să fie mai bine optimizat. Spun asta fiindcă este foarte important să le personalizați, să le oferiți propria amprentă, să aibă un sens, de preferat al vostru. 

Temele sunt pentru diverse topicuri, în funcție de subiectul de pe blog de la Filme, Știri, Fotografii, Cultură, Pagini Personale, Muzică, Video, Modă sau jocuri. Toate acestea sunt cuprinse de către site, pentru a oferi un design bloggerilor sau site-urilor specializate.

Gratuit nu înseamnă că tema vă aparține, ci doar că site-ul gooyaabitemplates și un alt editor ce deține un site dorește să se promovează la început de drum prin crearea unui design, pentru a vedea cât este de utilizat, care este tendința și mai ales impactul.

Pot spune că ambele părți sunt fericite, cei care creează site-ul, deoarece este promovat, iar noi bloggeri reușim să ne schimbăm designul mai des fără cunoștiințe vaste de html sau css.

Pot spune că sunt 4 pași simpli de urmat, pentru a încărca tema pe blogspot:

  1. Descarci tema de pe site și o să-ți apară în format .zip
  2. Accesezi folderul și copiezi formatul XML pe desktop
  3. Te întorci pe blogger.com→ accesezi categoria ”Tema” din stânga→ click pe ”Faceți o copie de rezervă/Restabiliți”→ click pe ”Alege fișierul” și după pe încarcă

     4. Important este să fie optimizat și pe dispozitivele mobile, prin accesarea rotiței de setări și bifarea  

Acum e foarte simplu să-ți schimbi tema de pe blog gratuit. Mie mi-a luat ceva timp să învăț toate aceste lucruri, poate era mai ușor, dacă regăseam această informație pe un singur site. Eu am făcut și Print Screen ca să fie mai ușor, pentru cei la început de drum. Vă doresc un an plin de realizări pe toate planurile și sper să vă fie de folos aceste informații.

Îmi puteți urmări activitatea și pe Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter, TumblrGooglePlus și Bloglovin.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram