O casă reamenajată pe placul meu, cu sculele lui de la GTOOL


Gtools


O casă reamenajată pe placul meu, cu sculele lui de la Gtool. Mereu înarmată cu idei, despre reorganizarea încăperii, de schimbarea lucrurilor uzate, de vopsirea gardului din grădină, mă sfătuiesc cu el pentru a pune în practică, ceea ce-mi doresc. Profit de faptul că mai este o lună până la Crăciun, sărbătoarea nașterii lui Iisus. 

Mă gândeam să schimb paravanul cu unul din pvc, să zugrăvesc, să schimb parchetul, să mai pun câteva gresii în bucătărie și să fac gardul de afara care   s-a rupt din cauza nucului ce atârnă și a copiilor bucuroși de faptul că gardul se transformă într-o scară, iar nucile devin o pradă ușoară, în fața celor pofticioși.

În legătură cu pvc și vopseaua pentru pereți, lucrurile au rămas bătute în cuie, am stabilit toate detaliile, de unde să o procur și când să vină să-mi monteze peretele din pvc. Rămâne izolaţia, parchetul şi maşina pentru tăiat. Maşina cu polizor unghiular pentru a tăia parchetul în aşa fel încât să fie acoperită toată suprafaţa. Sunt colţuri unde parchetul nu poate să acopere deoarece are o formă standard şi atunci cu ajutorul maşini pentru tăiat, putem să o modelăm ca să se potrivească cu celălalt parchet. Îmbin parchetul ca să nu se deplaseze o bucată de alta şi să arate urât, să nu fie uniform.

Am amenajat prin camere, de la peretele cu pvc la parchet, am reuşit să zugrăvesc, mai rămâne să văruiesc pomii şi să înlocuiesc vechiul gard, cu unul nou. Îl îmbunez pe al meu prieten cu o drujbă, aşa îl conving să facă toată treaba, nu de alta dar fără instrumente nu lucrează. 


Gardul viu o să-l tund, deşi am văzut că are rădăcini adânci în pământ. Frunzele uscate de la gardul viu, le strâng, după ce le elimin, pe cele care se află între cele verzi și sănătoase. Pomii au nevoie de întreţinere pentru a da roade şi a se regenera, trebuie văruiţi şi eliminate crengile uscate.

Gtools



Mai rămâne de tuns iarba şi de aruncat frunzele ce se încadrează perfect în pastelul de toamnă. Masinile de tuns iarba Makita sunt utile atunci când locuieşti la casă, scapi de iarba uscată şi te ajută atât la curăţenia de toamnă, cât şi cea de iarnă. Urmează o scurtă curăţenie generală printre haine şi după pot spune că aştept cu uşa şi poarta deschisă venirea colindătorilor.

Scriu articolul pentru SuperBlog2015, în timp ce la mine acasă, curăţenia generală este în toi.

1 Comentarios

  1. Eu am reusit sa slabesc de la 89 la 63 de kg in numai o luna, cu cafea verde
    cumparata de pe site-ul oficial care garanteaza ca vei slabi, daca vrei sa afli mai multe despre cum
    am slabit eu si si alte zeci de fete care au incercat si au postat pozele de inainte si dupa slabire ai aici
    blogul meu : bit.ly/1izVc1h

    Here is my website Tatiana Rusu

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram