Primăvara asta mă izolez în Spacer.ro-It comes home pentru relaxare


Primăvara asta mă izolez de stres în Spacer.ro-It comes home pentru relaxare. După ce mi-am încheiat activitățile zilnice de curățenie, de cumpărături, de a plăti facturile, îndatoririle de la facultate și de la locul de muncă. E timpul să mă dedic pasiunilor, să scriu articole pe blogul personal, să citesc, să urmăresc filme. Fiecare activitate din timpul destinat relaxării să o petrec într-un loc confortabil, adică în scaunul de gaming. Eu am un scaun pentru pasiunile mele, iubitul meu și partenerul meu de birou are alt scaun de gaming în care se relaxează în timp ce lucrează la aplicații, adică codează, se uită la filme sau la diferite clipuri educative. Avem două scaune gaming, în casă, care ne oferă suportul necesar, pentru a avea energia de a petrece timpul în online.
Scrierea articolelor și poveștilor pe blogul meu personal mă deconectează de la toate grijile și de la toate problemele de zi cu zi. Faptul că am timp să mă documentez cu privire la ceea ce mă interesează, pe mine, mă motivează să am o atitudine pozitivă în viață. Să fac ceea ce îmi place, după ce am făcut ce trebuia, îmi creează o stare de bine. Timpul petrecut pe laptop se realiza în trecut din pat. Adică, stăteam în pat și scriam articole cu laptopul stând pe măsuța de laptop. Acum, stau la birou ca să îmi îndrept postura.
Scriu poezii și texte de proză scurtă. Mă relaxează să scriu texte și să le recitesc. Mi se pare interesant faptul că între patru pereți și cu puțin noroc de zile fără zgomot, muzele mă inspiră și am în minte imagini despre povești sau poezii. Cred că această pasiune pe care o alimentez constant îmi aduce o împlinire sufletească.

Pasiunea mea de a scrie este acel loc în care mintea se izolează și creează conținut pe care, ulterior, se materializează în scris. Primul meu text de proză scurtă publicat în prima Antologie poartă titlul Timpul Șarpelui  și este conceput de pe același scaun de gaming în care imaginația înflorește cele mai interesante idei. Ce merită să fie descoperit, citit și analizat.

Confortul pe care îl caut în zilele noastre este cel după care îmi ghidez viața. Confortul de a scrie articole, texte de proză scurtă, poezii și povești stând pe un scaun comod care să nu îmi creeze dureri de spate. Confortul de a scrie cu laptopul așezat pe birou, fără să mai simt greutatea lui pe picioare. Confortul de a căuta informațiile în propriul cămin este mediul plăcut în care îmi petrec timpul liber. Confortul pe care îl caută omul modern.

Omul modern care este antreprenor, freelancer, vlogger sau blogger. Omul modern care este în căutarea unui sens în crearea de conținut scris, vizual și auditiv. Îmi place să ascult podcasturi, să urmăresc videoclipurile de pe diferite canale de youtube, dar și să citesc cărți în scaunul de gaming confortabil. Trece mai repede timpul urmărind subiecte actuale.

Cablurile și acumulatoarele sunt accesoriile indispensabile de pe biroul meu. Cu ajutorul lor îmi încarc laptopul, care stă deschis, doar în cazul în care este conectat la o priză. Telefonul îmi place să îl am alături și să citesc notificările, mesajele și e-mailurile pe care le primesc.

Primăvara îmi încarc bateriile prin conectarea la informațiile din online. Cred că este cel mai benefic mod pentru relaxare și deconectare de la grijile și stresul de zi cu zi. Și o conectare la timpul util. Pentru mine, comoditatea este sursa energiei. Sursa energiei este sursa sensului. Faptul că am energie este sensul vieții. Timpul relaxării este acel timp în care mă bucur de evoluția tehnologică, în care scaunele de gaming sunt confortabile. Ador, să îmi petrec timpul liber într-un scaun confortabil și să scriu pe laptop ideile ce se revarsă ca un șuvoi în word, dar și pe blog.

Surse de informare: SuperBlog și Spacer.ro-It comes home.
Acesta este articolul scris pentru sponsorul Spacer.ro în cadrul celei mai longevive competiții pentru scrierea articolelor din online, ediția Spring SuperBlog 2020.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram