Să fii FRANKe cu sistemele incorporabile din bucătăria mea parfumată


Sursă foto: www.frankemagazinonline.ro


Mi-am redecorat de curând bucătăria. Abia așteptam să scap de aragazul acela care ocupa mult spațiu. Să îmi achiziționez un cuptor Franke care să îl poziționez în dulapul de bucătărie tip soldat. Abia aștept să fac prăjitura Alba ca Zăpada, carne la cuptor, delicioșii cozonaci, pizza, cornulețe și tot felul de preparate delicioase din bucătăria mea parfumată de aromele ce te îmbie să mănânci. Ca orice prințesă, crescută de părinți, care a mai și gătit din când în când. A venit momentul să gătesc zilnic, pentru că dragostea nu trece prin stomac. Iar, prințul așteaptă de trei ori pe zi să mănânce preparate gustoase și dacă se poate să fie gătite în aceeași zi.

Sursă foto: www.frankemagazinonline.ro
 A doua zi, preparatele nu au același gust și nu le mai mănâncă. A fost grijulie mama lui cu iubitul meu. Și iubirea se alimentează cu preparate delicioase și făcute din dragoste în fiecare zi. Primul pe listă este cuptorul electric. Știu că există posibilitatea să îmi achiziționez unul care să poată fi conectat la gaz, dar sunt de părere că unul electric este mai potrivit. E suficient că voi conecta plita la gaz. Sper să fie și mai ușor de curățat, cuptorul incorporat de la aragaz era greu de curățat. La cuptorul electric se poate regla temperatura pentru tipul de preparat pe care îl pun în cuptor. Carnea se prepară la o anumită temperatură, iar coca la o altă temperatură.

Sursă foto: www.frankemagazinonline.ro


Aș mai avea nevoie de o chiuvetă bucătărie în care să spăl vasele. Asta până când prințul o să îmi vadă mâinile uscate și oja de pe unghii căzută, ulterior va face ceva în acest sens. O schimbare mare. Poate îl conving să cumpărăm și o mașină de spălat vase. Așa cum avea mătușa mea în străinătate. Când am fost în vizită la ea. Ce bine mi-ar prinde o astfel de minunăție. Să ținem pasul cu schimbările, cu timpul și cu noul trend, de a economisi timp, pentru spălatul vaselor și pentru gătit. 
Sursă foto: www.frankemagazinonline.ro
Până atunci am tot căutat o chiuvetă în care să pot spăla legumele, dar și tacâmurile separat. Să aibă un design minimalist, adică să nu aibă bateria aceea standard. Să fie din inox alimentar ca să reziste în timp. Dacă tot fac o investiție, să fie una de lungă durată.
Sursă foto: www.frankemagazinonline.ro


Plita și hota sunt și ele pe lista de cumpărături. Plita vreau să o montez pe blatul de bucătărie ca să arate estetic și  să fie mai ușor de curățat. Mă gândeam că voi pune folii de protecție din aluminiu pentru a proteja plita de petele greu de îndepărtat. Plita poate să aibă patru, sau cinci arzătoare și să nu folosesc chibrituri. Să aibă acel sistem de aprindere. Mi se pare mai simplu și mai economisesc bani. Prințul e zgârcit, recunosc. Nu o să mai fiu nevoită să cumpăr chibrituri. Mi-am achiziționat o plintă antistrop ca să nu se strice mobila și este atașată în spatele plintei. Hota pe care vreau să o achiziționez îmi doresc să tragă aerul sau mai bine spus aburul pe care îl fac când gătesc și nu mă refer la gogoși, clătite, paste sau ciorbă. Să iasă aburul și să fie o plăcere să gătesc. Cu ajutorul unei hote nu o să mai fiu nevoită să gătesc cu geamul deschis.
 

Să fii FRANKe  cu sistemele incorporabile din bucătăria mea parfumată de aromele preparatelor, fie că este vorba de felul 1(întotdeauna ciorbă), felul 2(tocăniță de cartofi cu carne, tocăniță de ardei cu carne, paste cu carne, paste cu salam, mazăre cu carne, cartofi prăjiți cu carne) sau desert(clătite, prăjitura Alba ca Zăpada. În imaginea de mai sus, mă văd și eu în viitor cu iubitul meu. Împreună pregătind masa pentru copiii noștri. Cu o familie numeroasă și sisteme incorporabile moderne ca să ne facă gătitul o treabă mai ușoară și mai plăcută.
 Acesta este primul articol  scris pentru competiția Spring SuperBlog 2020 la proba sponsorului Franke.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram