Atunci când ai emoții, nu uita să bei apă






Atunci când ai emoții, nu uita să bei apă pentru a face față cu brio momentelor cu o încărcătură emoțională puternică. Vorbim de evenimentele la care participăm constant, la proiectele pe care le prezentăm la școală sau în orice altă situația în care trebuie să luăm cuvântul. 

Apa ne este indispensabilă și ne dăm seama de acest lucru în situațiile limită, atunci când doar apa ne ajută să trecem peste  momentul în care gâtul ni se usucă. Deși, apa este esențială în viața fiecărui om sunt zone, unde este pe cale de dispariție, fântâni secate sau este dăunătoare, cu o concentrație mare de nitrați.


Descoperim beneficiile apei și ajungem să dăm mâna cu elementul primordial, că doar toate televiziunile promovează un stil de viață sănătos prin mitul de a consuma 2 litri de apă zilnic.


Să revenim la oile noastre sau la apele noastre. Uneori emoțiile te copleșesc, fie că vorbim de oamenii care te privesc sau de precizia informațiilor pe care le transmiți. În mintea mea jonglează diverse informații despre postura mea și cum o să mă privească  ceilalți abordând un anumit subiect,  dar autocritica poate să fie constructivă. 



Atunci când te focalizezi pe ceea ce ar spune cei care te privesc, care doresc să afle lucruri noi de la tine, te blochezi și te uiți după paharul cu apă cu o disperare pe chip. De aceea, la conferințe vedem mereu pahare cu apă plată(drept protocol) pentru a-i ajuta pe cei la început de drum sau pe cei care au emoții și după o carieră. 










Viața mea este un maraton, în fiecare zi îmi împart timpul între blog, facultate și multe proiecte frumoase. În fiecare dimineață, m-am obișnuit să-mi beau cafeaua și după să beau un pahar cu apă, pot spune că a devenit o necesitate. Apa este nelipsită din geanta mea, știu foarte bine că alergatul după autobuz îmi crează o senzație de sete. 


Nevoia de a bea apă este analizată de către Marslow, făcând parte din piramida acestuia. La Fântână a încercat să ilustreze un moment din viață, în care apa îți dă puterea de care ai nevoie.


Tu ce părere ai despre proiectul demarat de către cei de La Fântâna? Mai bei și tu apă?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram