Tricouri personalizate pentru bloguri cu idei inspirate



Tricouri personalizate pentru bloguri cu idei inspirate sau pentru bloguri cu greutate. Mijloacele de promovare a unui bloc sunt la îndemâna unui blog, de la indoor la outdoor. Tricourile au un impact destul de mare, dacă-l iei cu tine la diverse evenimente, la facultate, la muncă sau în orice alt loc. Deseori, citim textele sau mesajele imprimate pe un tricou.

Tricourile personalizate cu mesajul dintr-un articol semnat de tine, logo-ul sau cu motto-ul blogului fac trimitere la blogul în speță. De multe ori, vezi personalități care poartă tricou cu un mesaj de susținere a unei campanii cu un mesaj de genul social. Nimic nu este întâmplător, de aceea persoane care au un grad de popularitate pot să transimtă mesajul, iar impactul este mai mare.



 Tricourile pot avea un mesaj amuzant, unul inspirațional. Campania SNV ”Prinde gustul voluntariatului” a avut un caracter social, de a-i îndemna pe elevi și studenți să-și petreacă timpul liber într-un mod util  și plăcut. Îmi aduc aminte și acum, de momentul în care mă urcasem în autobuz, iar doi școlari mă întreabă ce înseamnă voluntariatul pentru mine și ce am învățat. Răspunsul a fost  acela că

Voluntariatul ne ajută să ne dezvoltăm, să percepem dimensiunea lucrurilor, să înțelegem că o acțiune intreprinsă poate ajuta oamenii și că putem să le redăm celor aflați în suferință un ultim zâmbet pe chip.
Posted by Ralucica Andreea on 13 Octombrie 2015
Printr-un simplu mesaj pe tricou, le trezim interesul școlarilor pentru a participa și a se implic în activități de voluntariat. Îți poți face mulți prieteni într-o asociație, important este să încerci să schimbi mentalități. 


Tricoul din imagine l-am achiziționat pentru a susține campania inițiată de SNV și coordonată de către Asociația Hospice. Îmi place foarte mult nuanța de roșu închis(roșu-culoarea pasiunii, ce iese mereu în evidență) sau orice variație, iar combinația albă(scrisul alb- ce te îndeamnă la puritate) a fost una reușită. Tricoul este unul simplu, util pentru orice anotimp, fie că este vară sau iarnă și cel mai important aspect nu se scămoșează după spălare.

Un tricou personalizat cu blogul meu  ar fi o amprentă, lăsată pe un material și poate cine știe ajung ceilalți(la cititori, mă refer) să mă asocieze  cu Ralu Story. Un tricou personalizat cu mesajul unei campanii sau cu o sintagmă ce a devenit pregnantă în scrierea unui blogger face trimitere la acea pagină. 

Articolul  despre tricouri personalizate pentru bloguri cu idei inspirate a fost scris pentru competiția  SuperBlog 2015 și mă gândeam să-mi achiziționez un tricou, deoarece am văzut că are un impact destul de mare(ps. călătorii sunt atenți la vestimentația ta, fiindcă impactul vizual este esențial pentru formarea unei opinii despre un bloger).

1 Comentarios

  1. Eu imi cumpar des tricouri personalizate de pe www.inkspired.ro , sunt ok calitativ dar si ca pret

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram