Trucurile unei prințese epilate


Trucurile unei printese epilate. Din cele mai vechi timpuri, femeile au optat pentru diverse metode de epilare. Metodele invazive practicate le-au călit pe domnisoarele nemaritate, precum si pe doamne că doar baba suferă la frumuseţe. Ce nu făceau domnisoarele pentru a fi delicate şi cu pielea catifelată.

Îmi aduc aminte de primele mele experienţe, atunci când am încercat aparate de tot felul şi ceară. Experienţa cu ceară este un inedită, fără să realizez că aragazul o să fie plin cu ceară uscată şi că nu o să se mai ducă. Am stricat aragazul cu ceara mea cu tot(am primit multe reclamații de la mămica mea), dar nu am renunțat să experimentez tot felul de produse noi.


Am pus pe aragaz minunea și când a început să fiarbă a sărit maglavais peste tot, avea impresia că o explodeze. Fiind încălzită foarte tare, am reușit să-mi ard toate firele și timp de o lună de zile firele cădeau fără motiv. Sigur, că mă bucuram de reușita mea, doar am scăpat de părul nedorit. Am avut noroc că-mi cumpărasem și o cremă de gălbenele, că altfel aveam arsuri și-n zilele noastre.

Desigur, prințeselor nu vă recomand un tratament la temperaturi ridicate. Însă, vă dau câteva trucuri despre ceea ce am învățat eu din experințele pe care le-am avut. După prima aplicare tradițională cu ceară, pielea este mai sensibilă așa că o cremă sau o loțiune de corp te ajută. Dacă mergi la un centru de epilare definitivă, vei primi recomandări de genul: uleiul este foarte bun după epilat. Uleiul ajută la accelerarea creşterii părului și nu te va ajuta, mai mult o să ai impresia că părul se-ndesește pe zi ce trece.

Înainte să mergi la un centru, nu uita că trebuie să ai  firele de  păr cu o lungime cuprinsă între 1 -3 milimetri. Vizual vorbind, că doar nu ai cum să măsori lungimea firelor de păr.

Dacă optezi pentru o epilare tradițională, prințesă să nu uiți de ceară, hârtia de epilat, spatula sau de aparatul de încălzit și de kit-uri(dacă optezi pentru o epilare mai simplă). Sensul de tragere este îsensul invers cresterii firului de păr.  Crema are un rol esențial, de a îndepărta ceara de pe corp.

Așadar, acestea sunt câteva trucuri ce aparțin unei prințese epilate cu ceară.
Articolul  fost scris pentru SuperBlog 2015 și este o confesiune despre pățăniile unei prințese epilate.

2 Comentarios

  1. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the site is also very good.


    Here is my homepage Stormfall Rise Of Balur Guide

    RăspundețiȘtergere
  2. Good replies in return of this query with solid arguments and describing everything regarding that.


    Take a look at my weblog Stormfall Rise Of Balur Cheats

    RăspundețiȘtergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram