Asociația Cultural - Educativă “Zestrea Callatiană" a făcut spectacol la Gala SuperBlog ce a avut loc la Hotelul Miorița din Neptun

Foto: Super Blog
Asociația Cultural - Educativă “Zestrea Callatiană" a făcut spectacol la Gala SuperBlog ce a avut loc la Hotelul Miorița din Neptun. Asociația Cultural- Educativă ”Zestrea Callatiană” are un număr mare de dansatori, ce fac parte din mai multe generații. Mi-a plăcut portul lor popular preponderent de la mici la mari. Dansatorii au impresionat prin portul popular, dar și prin spectacolul oferit în sincron.
               

A doua seară, în data de 4 mai 2019, după cina ne-am delectat cu un spectacol artistic românesc. Dansurile specifice regiunii Dobrogea au strălucit pe ringul de dans, unde fiecare generație a adus tradiția românească. Horele mi-au adus aminte de Hora Unirii între generații. Nu am mai văzut un ansamblu așa de vast cu toate generațiile la un loc.
            

Tradițiile merg mai departe, dacă sunt oameni frumoși ce împărtășesc experiența lor. Am apreciat mult timp momentul și am reflectat la actul artistic, gândindu-mă la cât de importanți sunt mentorii în viață. Mentorii care te ajută să evoluezi, care îți îndrumă pașii și îți insuflă pasiunea pentru dans.
               

Dansul românesc înseamnă tradiție, așa cum portul popular semnifică amprenta unei societăți. Asociația Cultural - Educativă “Zestrea Callatiană" a oferit un spectacol artistic, din cultura dobrogenă și educativă prin transmiterea dansului românesc noilor generații, copiilor. Vă mulțumesc pentru acest moment ce va rămâne mult timp întipărit în mintea și sufletul meu și țin să vă urez mult succes în toate activitățile artistice! 
PS: Mai mult fotografii de delectare le găsiți pe facebookul organizatorilor Super Blog.

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram