Twitter ține pasul cu tendințele și a făcut un tab special pentru hashtag


https://twitter.com/RaluStory


Twitter ține pasul cu tendințele și a făcut un tab special pentru hashtag. Am observat acest aspect astăzi. Motiv pentru care am zis că e o ocazie bună să împărtășesc și cu voi acest subiect. Faptul că Twitter se conformează noilor tendințe sau am putea să le numim nevoi. Hashtag este un concept care are la bază nevoia de apartenență, de a face parte dintr-un grup.

Platforma de social media Twitter a asimilat informațiile despre acest concept și a pus în practică. Tabul hashtag ne arată care sunt cele mai populare din România pe această platformă de social media. Faptul că Twitter ține pasul cu fiecare concept, ajută platforma la menținerea utilizatorilor.

 În această eră a vitezei, în care îmi schimb telefonul o dată la doi ani de zile datorită abonamentului. Ajung să uit parolele și atunci neavând contactul cu anumite aplicații nu am văzut noile transformări benefice de pe Twitter. Dar, mă bucur că am revenit și sper să reușesc să redistribui. Un lucru bun faptul că se pot scrie tweeturi cu hashtag.

O altă schimbare de data aceasta mai negativă, spun eu. Este faptul că nu se mai distribuie articolele automat pe această platformă. Pe motiv că tweeturile ar trebui să fie personalizate și cred că au luat această hotărâre, deoarece mulți utilizatori prin intermediul widgetului distribuiau articolele de pe blog pe twitter și de pe twitter pe facebook. Twitter avea un widget care făcea legătura și conecta cele două platforme pentru distribuirea articolelor. 

Astea sunt schimbările pe care le-am remarcat în această zi. Twitter este o platformă interesantă și o rețea social media unde poți să îți promovezi blogul, vlogul sau brandul pe care îl reprezinți.

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram