In calitate de juriu vă desființez la un eveniment


În calitate de juriu vă desființez la un eveniment si emit argumentul că poți să câștigi o competiție pe pile, pentru că mie îmi place persoana X. În timp ce, jumătate din bloggerii participanți nu cunosc noțiunea termenilor, adică cu alte cuvinte sunt alfabeți funcționali sau semi-analfabeți, cum le spun eu. Întotdeauna am plecat de la premisa că fiecare om are potențial, iar mai apoi am descoperit oameni mai talentați, mai citiți și alții mai necultivați. 

Să facem un test de imaginație. Într-o competiție se înscriu mulți bloggeri și un personaj care nu a reușește să scrie pe paginile personale corect, ca să nu spun de blogul plin cu articole ce conțin greșeli de typo, gramaticale și nuanțe de tot felul, corectează articole și apare la un eveniment cu o sacoșă de venin afirmând că jumătate din cei aflați acolo vin degeaba că nu consultă DEX-ul. 

Noi suntem români și ne place să ne dăm cu părerea despre orice. Mai virulent. Mai cu hate. Dar, în momentul în care afirmă că jumătate din cei aflați acolo ”e proști” să-nțeleg că și tu faci parte din aceeași baricadă. Ar trebui să îți prelungești mândria cu „iar asta”, ”bate câmpii”, toate postările pe care unele le înroșești cu greșeli.

În momentul în care ești o somitate și vrei să fii un exemplu de AȘA DA pentru mulțime, prin articolele scrise, jurizate, încearcă să recitești de mai multe ori o postare pe care o publici, mai apoi să ne dai lecții despre cum se scrie corect românește. În ultimul rând, trântește o carte literară pentru cei care nu iau lumină de la tine, ca să rupi gura târgului și să ne arăți ce opere literare și artistice, ești sau nu în stare să scrii. Mă bucur când cunosc tot felul de bloggeri la diferite evenimente. Unii mă inspiră, alți mă fac să reflectez la ceea ce ar trebui să scriu, să spun și să arăt. Ești ceea ce spui, în orice context. 

Sper să reanalizezi afirmațiile și după să emiți judecăți de valoare și informații cu substanță. Știu că îmi urmărești activitatea și mă citești. Nu vorbelor goale, fără sens. Înainte de orice idee, vă rog să vă folosiți creierul și după să transmiteți un mesaj, oricare ar fi el.

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram