Izolații termice în exteriorul și în interiorul casei tale


Orice termoizolație utilizează polistiren expandat, polistiren expandat și grafitat, vată bazaltică, spumă poliuretanică și polistiren extrudat. Am ales să îmi izolez apartamentul în exterior pentru a proteja și întări susținerea lui, precum și pentru a izola frigul de pe perioada iernii și căldura de pe perioada verii să ajungă în apartamentul în care locuiesc.

Izolațiile termice în exteriorul și în interiorul casei tale au rolul de a reduce frigul. Materialele pe care le-au folosit și cei care mi-au izolat în exterior garsoniera în care locuiesc cu părinții mei au avut rolul de a reduce frigul și de a izola prin materiale de construcții termoizolatoare. În exterior constructorii au folosit plase, colțare și polistiren expandat. In interior și sub parchet am utilizat polistiren extrudat fiind mai subțire. În exterior am apelat la muncitori în construcții, pentru că e un proces mai îndelungat și materialul trebuie să se usuce. În interior, împreună cu tatăl meu am pus polistirenul extrudat și după am montat parchetul.

Izolațiile termice ajută la economisirea energiei pentru încălzire, deoarece ajută la menținerea temperaturi, atât în sezonul călduros, cât și în sezonul geros. Consider faptul că unul dintre cele mai importante lucruri este confortul din propria casă. Și o izolație termică funcționează ca un termosistem. Un termosistem care împiedică trecerea frigului și a căldurii din exterior, în interiorul casei.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram