Cel mai citit articol scris de mine în 5 ani de blogging


Cel mai citit articol scris de mine în 5 ani de blogging mi-a adus un număr de 13039 de afișări de pagină. Articolul face parte dintr-o serie de articole #infoutile despre cum să faci print screen cu telefonul mobil. Anul trecut înainte de ziua mea, tati mi-a făcut cadou un telefon mobil Huawei P20 lite. Un telefon la modă, cool și foarte căutat pe piață. Eu am fost interesată de acest telefon datorită camerei foto, adică mp și faptului că am mai mult spațiu pe telefonul mobil.

Articolul Cum se face print screen cu telefonul Huawei P20 lite a fost accesat pentru utilitatea acestuia. Articolul este scris simplu și la subiect. Bine structurat și pe înțelesul tuturor. Articolele cele mai căutate, din punctul meu de vedere, sunt cele care abordează subiecte pe cât de simple, pe atât de importante. În același timp, limbajul colocvial utilizat este esențial, pentru a putea fi pe înțelesul tuturor utilizatorilor.

Un articol ce utilizează un limbaj de specialitate este citit și uzitat de cei care înțeleg sensul și nuanța. Un articol ce folosește un limba îmbinat între cele de specialitate explicate în cuvinte simple este citit și recitit. Asta am învățat eu după 5 ani de blogging. Că puterea cuvintelor este cea mai puternică armă, dar și prin intermediul căreia poți schimba mentalități. Educarea unui public constă în explicarea unor termeni greoi.

Cred că un articol cu informații poate să influențează un public. Informațiile să fie de actualitate, așa cum este articolul despre o funcție a telefonului și să fie pe înțelesul tuturor.  Cel mai citit articol scris de mine este o motivație în plus față de comentariile voastre că această pasiune, care a funcționat ca o terapie prin scris la început să fie un spațiu virtual cu informații utile pentru utilizatori.

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram, bloglovin și pe canalul de youtube ! Pe curând1f440!





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram