Statistici privind afișările de pagină de pe blog




Statisticile privind afișările de pagină de pe blog au crescut în ultima perioadă. Asta se datorează articolelor despre cum să ștergi e-mailuri sau cum să folosești anumite instrumente ale telefonului. Dovada că oamenii citesc articolele care le satisface nevoile temporare. Eu consider că nevoia mea de a disemina informații despre universul meu de cunoaștere ajută la rezolvarea unor situații întâmpinate de cititorii noi. Am ajuns la 64.765 de afișări în 5 ani de zile de când îmi optimizez blogul pentru a fi mai ușor de accesat, atât de pe laptop, pc, cât și de pe alt device-uri(telefon, tabletă).

Afișările de pagină de luna trecută, adică luna aprilie 2019 sunt de 2.834,cele de pagină 129 și cele de ieri 76. Statisticile sunt importante în orice domeniu de activitate, deoarece așa se poate măsura sau contoriza calitatea și cantitatea, în funcție de anumiți parametri, sau mai bine spus target pe care vrei să-l atingi. În primii ani, când îmi spuneau bloggeri veterani că am o audiență mai mare, decât un post de televiziune local la care făceam internship. Mă gândeam că e doar o vorbă atuncată în vânt. Ulterior, când am învățat faptul că raitingul din televiziune este ghidat de cifre și că în blogging la fel este contorizat. Am început să descopăr puterea cifrelor, dar mai ales ale cuvintelor scrise în online.

Impactul cifrelor este unul interesant de analizat. Aceste date sunt regăsite în Tabul de Statistici de la orice blog creat. Din punctul meu de vedere statisticile redau:

👀 Afișările de pagină azi au rolul de a reprezenta importanța articolelor scrise în acea zi. Importanța acestuia, dacă este un subiect actual abordat în articolul sau articolele scrise. Mai poate să fie vorba despre o simplă căutare pe motorul de căutare google și în acest fel să ajungă utilizatorul pe blogul personal.

👀Afișările de pagină ieri reprezintă numărul de afișări din ziua precedentă și dacă urmărim acest instrument cuantificabil putem să ne facem o idee despre articole căutate într-o anumită zi de luni până vineri sau în weekend. Ieri poate să fie acea zi liberă în care utilizatorii au mai mult timp liber de căutare a informațiilor pe motorul de căutare Google.

👀Afișările de pagină de luna trecută ne ajută să ne dăm seama care sunt cele mai căutate informații dintr-o anumită lună. Dacă analizăm fiecare lună în parte. Luna trecută contorizează un anumit număr de utilizatori ce solicită o anumită informație poate să fie actuală sau utilă, în funcție de nevoia utilizatorului.

👀Istoricul general al afișărilor de pagină afișează numărul de utilizatori care au accesat această pagină de la înființarea ei. Blogul acesta a fost creat de mine în 2014, după 5 ani de zile de articole, am generat un număr de 64.765 de afișări de pagină.

👀Afișări de pagină după țară este un alt instrument de măsurare important. Mai ales că prin intermediul widgetului Translate utilizatorii pot să citească articolele în limba maternă, ca să înțeleagă mesajul. Sigur, google translate traduce mot-a-mot un articol, dar este un ajutor pentru utilizatorii străini care accesează pagina blogului articolele de pe blog.
👀Afișări de pagină după browser este un aspect important, deoarece poți contribui la optimizarea blogului. Un blog optimizat și ușor de accesat, devine un liant pentru întoarcerea unui utilizator și sparge bariera tehnică. Un blog care se încarcă ușor, într-o eră a vitezei, este cel mai bun loc de revenire și de a reciti informații.

👀Afișări de pagină după sistemul de operare este un instrument esențial între cei care folosesc pc, telefon sau alte device-uri. În cazul logului personal, articolele sunt citite folosind sistemul de operare Android, urmat de Windows.




Statisticile privind afișările de pagină ne ajută să ne formăm o idee despre publicul căruia ne adresăm. Orice subiect scris poate să fie de interes pentru un utilizator. Mai ales dacă ne dorim să ajungem la un anumit număr de utilizatori. În cei 5 ani de zile am învățat faptul că un blog mai aerisit, cu nuanțe care să fie pe placul ochilor, fără negru și cu un conținut calitativ îl va determina pe utilizator să revină.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!








0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram